Translate

neděle 28. září 2014

Vlčí pramen - 2.Zákon smečky

Zákon smečky / Hot Blooded

Série : Vlčí pramen

Autoři :  Nancy Lindsay Jones Holder, Debbie Virguié

Nakladatelství : Alpress

 

ANOTACE

Krátce poté, co Katelyn v lese napadl vlk, dívka si na sobě všimne podivných změn a zanedlouho pochopí, že teď v krvi ponese prokletou stopu vlkodlaků. Záhadná rodina Fennerů přísahá, že nikdo z nich Katelyn nezranil. Existuje jediné vysvětlení - v hlubokých lesích přebývá ještě něco jiného. Navíc se díky této změně vyostřuje její vztah k Trickovi a Justinovi.


RECENZE

Knížku jsem začala číst prakticky ihned, jakmile mi dorazila na email a jak je již u mne zvykem, přečetla jsem ji naráz. Oříškem se pro mě stala až chvíle, když jsem měla sepsat recenzi jak a v čem kniha zaujala či nikoliv.

Bylo zajímavé sledovat, jak se Kat vyrovnává s faktem, že díky své přeměně se musí odloučit od svých snů a plánů. Asi každý z nás by se snažil stejně jako ona proti této situaci bojovat. Zachovat si svou svobodu a ne se nechat zatáhnout do vzdálené doby, kdy jste nesměli žít dle svého výběru a jen čekat, koho Vám určí za životního partnera či partnerku. I když musím přiznat, že i v dnešní době se s tímto fenoménem ( nad míru přemrštěné držení se starých hodnot) setkáváme i nyní například u Amišů.

Chápala jsem její strach o útěk před smečkou, kvůli jejímu dědečkovi. Mít naději na lepší život, který nemůže uskutečnit, jelikož by ho musela nechat ostatním vlkům ze smečky napospas.

Zajímavá pro mě byla scéna, když zjistila, že její děda o existenci vlkodlaků ví. Jen mě zklamalo, že se nikdy neodhodlala se od něho dozvědět víc. Přece jen není tak těžké získat informace o "divné" munici a jizvách na zádech, aniž bych odhalila, že i já sama se sem tam stávám vlkem a trošku si zavyju na měsíc.

Oproti předešlému dílu je tu více akce a řeší se víc problémů, bohužel ani ty se do konce nepodaří vyřešit, což mne zamrzelo.

Čili předpokládám, že rozuzlení přijde až v následujícím díle. Jediné vysvětlení z předešlého románu je to, kam se poděla její nejlepší kamarádka, nicméně i to se změní v další problém.

Každopádně se stejně jako v prvním díle točí hlavně kolem stříbrného dolu a Pekelného psa. Pasáže, které neměly tolik společného s výše zmíněným tolik společného bylo poskrovnu a velice rychle sklouzly do starých kolejí.

Alespoň, že se už konečně podle všeho onen bájný Pekelný pes ukázal. I když osobně si myslím, že k tomu mohlo dojít už dávno, přece jen Kat neustále telepaticky volal.

Popravdě tato recenze mi dává hodně zabrat, jelikož stále přemítám co si o tom všem myslet. Stručně a jasně, něco mi tam prostě scházelo.

Nezbývá než doufat, že v dalším pokračování se ty zápletky alespoň v některých případech rozmotají. Byť je mi jasné, že dalších xx jich opět přibude.


Zdroj: Databazeknih.cz
Knížka je k dispozici na portálu Knihy.idnes.cz a knihu samotnou naleznete zde.

Vaše Monyta

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat